Direktlänk till inlägg 7 augusti 2013

Välkommen, willkommen, welcome... Nu kör vi

Av tojne - 7 augusti 2013 23:06

Homosexuell. Ja, smaka  på den ni! Nej, inte DEN! ;) Den här bloggen kanske mest ska handla om livet (vilket liv?) som homogay och funderingar, tankar och lite spånerier på sådant som händer runt om i världen i de homosexuella kretsarna. Vissa inlägg kanske kommer att handla om snygga karlar, medan nästa inlägg kanske kan handla om Putins anti-gay-lagar eller situationen för de homosexuella i Uganda eller fördomar över lag.

För att skapa en stor blogg ska man nischa in sig läste jag någonstans så ja, gayness blir min lilla nisch ;) Skämt å sido så är jag knappast ute att fajtas med stor-bloggarna. Det är så mycket drama i den världen och jag gillar lugn och ro... så nej, jag bloggar för att det är roligt bara. 


Så häng med, kom med idéer och förslag :) Kommentarer är roligt men inget jag kräver utav er då jag vet själv hur dålig jag är på att kommentera bloggar. 


#gay #homosexuell #blogg #nisch #fördomar #justforfun

 
 
Ingen bild

lina

8 augusti 2013 00:30

Du är jätteduktig på att skriva!!

 
Ingen bild

Erika

8 augusti 2013 20:08

Du skriver bra. Ska bli roligt att följa din blogg!
:-)

 
Anna

Anna

9 augusti 2013 10:38

Finally!! He's baaaack! :D

http://anlo.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tojne - 2 januari 2014 18:00

Eh, nej, helvetet skulle jag beskriva det som. Jag hatade gympan i skolan. Det var väl mest den där delen med att byta om som var grejen tror jag egentligen... sitta där och vara rädd att folk ska tro att man glor på dem, vända ryggen åt för att inte...

Av tojne - 28 augusti 2013 12:50

Jag veeeet, man ska inte uppdatera så här sällan om man har en blogg! I väntan på inspiration får ni väl lyssna på Gagas nya! Hon äger ju fortfarande.   "Gay rights are human rights" ...

Av tojne - 15 augusti 2013 16:58

Tjo.   Juli är ju Pride-paradernas månad och har just (nåja) passerat. Oftast bryr jag mig inte om detta så mycket då jag känner att det inte är något jag har lust att deltaga i. Däremot respekterar jag att andra vill göra detta. Det jag inte kan...

Av tojne - 11 augusti 2013 13:38

Tydligen är detta bilden "vanliga" (höhö) människor har utav homosexuealla män! Hur de ser på homosexuella kvinnor är ett annat inlägg ;)    Jag funderade lite på det där och jag kände direkt att jag fick alla taggar utåt! Jag menar, alla fjollar...

Av tojne - 8 augusti 2013 21:58

Det är lite intressant att läsa vilka årtal som är milstolpar för oss HBTQ-personer. Skriver ner dessa här. Källa: RFSL   1944 > Avkriminaliserades homosexuella förbindelser mellan vuxna.1972 > Sverige blir första land i världen att erbjuda...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards